'Nissan Navara' – pagaidām lielākais no 'Latvijas Gada auto 2017' kandidātiem » Nissanforum.lv - новости Nissan в Латвии

'Nissan Navara' – pagaidām lielākais no 'Latvijas Gada auto 2017' kandidātiem

Latvijā ne sevišķi populāro, bet neapšaubāmi interesanto mazo kravas auto klasi konkursā "Latvijas Gada auto 2017" pārstāv "Nissan Navara". Žūrijas izmēģinājumiem tas bija nodots ne tikai rudens, bet arī pavasara sesijas braucienā, tādēļ konkursa žūrijas biedri var padalīties jau izsvērtākā vērtējumā.

Nissan Navara

Vispirms piedāvājam īsu tehnisku raksturojumu un salīdzinājumu ar konkurentiem.


Pirmkārt, "Navara" ir lielākais un smagākais no Latvijas pikapu TOP 5. Tiesa, pavisam nedaudz – nepilnu sprīdi garāka, nepilnus 100 kg smagāka par pārējiem.


Otrkārt, "Navara" kopš modeļa pirmsākumiem ir pretendējusi uz ātrākā, dinamiskākā pikapa godu. To tā arī ir ieguvusi un saglabā, pat ja izvēlēsieties modeli ar mazāko dīzeļmotoru. Ja dosiet priekšroku trīs litru motoram, būsiet vēl ātrāks. Protams, pamatots ir jautājums – kāpēc man būtu kartupeļu maisi jāved ar 180 km/h? Un vēl otrs – kur tad Latvijā tā drīkst braukt? Taču dinamika ir patīkama. Un pirmajā testu dienā "Navara" izpelnījās titulu – auto, kurš liek smaidīt.


Nissan Navara

Šoseja. Degvielas patēriņš taupot – zem septiņi; niknāk uzvedoties – nesasniedz deviņi. Labs! Salāpīts asfalts šim automobilim problēmas nerada, taču braucējiem gan. Krata nepierasti un pēc garākas distances jau kļūst nepatīkami. Vajadzēja iekraut balastu. Kādus 300 kilogramus...


Grants. Teicami. Stabilitātes kontrole gan šķiet pārlieku uzmācīga un piesardzīga, taču to iespējams (daļēji) izslēgt, un braukt pa Mordangas ceļu ātrāk.


Mežs. Kalns smilšainā stigā. Augstprātīgā mierā "tanks" rūc tam pāri. Lielai daļai klasisku "džipu" šeit klājas grūti. Virsbūve pārslogo aizmugurējo asi, neļauj īsti strādāt priekšējai. Nepiekrautam pikapam (ar garu – 3 m – riteņu bāzi piedevām) tā nav.


Nissan Navara

Universāls kuģis. Vilinošs. Cik tādiem piekritēju? Pasaulē ik gadus tiek pārdots ap 600 000 jaunu pikapu. Pieaugums novērojams ne tikai ASV, bet arī jau diezgan "limuzinētajā" labu ceļu Eiropā. Pērn par sešiem procentiem. Latvijā pirmskrīzes gados tika iegādāti ap 600 pikapi ik gadu. Pašlaik gan šis apjoms ir mazāks, tomēr daži modeļi pārsniedz ar 100 pārdotiem eksemplāriem gadā un tādēļ tie dīleriem ir būtiski. Populārākais Latvijas pikaps gandrīz nemainīgi ir "Toyota Hilux", tam seko "Mitsubishi L200" un "VW Amarok", "Nissan Navara" un "Ford Ranger". "L200" ir vienīgais, kam kādreiz izdevies "Hilux" pārspēt (2007. gadā).


Nissan Navara
delfi.lv/auto/zinas/nissan-navara-pagaidam-lielakais-no-latvijas-gada-auto-2017-kandidatiem.d?id=47994915
Pievienot komentāru

Atstājiet savu komentāru

Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив