'Nissan' sola nodrošināt nulle izmešu un nulle bojāgājušo uz ceļiem » Nissanforum.lv - новости Nissan в Латвии

'Nissan' sola nodrošināt nulle izmešu un nulle bojāgājušo uz ceļiem

Japāņu autoražotāja "Nissan" valdes priekšsēdētājs un izpilddirektors Karloss Gosns paziņojis par vairākām tehnoloģijām un partnerībām, kas ļaus izstrādāt mobilitātes risinājumus, tiecoties uz nākotnes mērķi – nulle izmešu un nulle bojāgājušo uz ceļiem.


""Nissan" nerada tehnoloģijas tikai tehnoloģiju pēc. Turklāt modernākās tehnoloģijas ir paredzētas ne tikai augstākās klases automobiļu modeļiem," savā runā medijiem teica Gosns.


"Mēs jau no paša sākuma strādājam pie tā, lai ieviestu pareizās tehnoloģijas visā mūsu automobiļu modeļu klāstā un tās varētu izmantot pēc iespējas lielāks skaits cilvēku. Tam nepieciešamas ne vien inovācijas, bet arī izdoma.''


Gosns paziņoja par unikālas tehnoloģijas izstrādi, kas ir paredzēta, lai paātrinātu automobiļu ar autonomās vadības tehnoloģijām nonākšanu uz koplietošanas ceļiem. Šī tehnoloģija tiek dēvēta par "Nemanāmo autonomo mobilitāti" (Seamless Autonomous Mobility) jeb SAM.


SAM tehnoloģija ir izstrādāta, balstoties uz NASA tehnoloģijām – automobiļa mākslīgais intelekts ar cilvēka līdzdalību ļauj automobiļiem ar autonomās vadības tehnoloģijām pieņemt lēmumus neparedzamās situācijās un vienlaikus papildināt automobiļa mākslīgā intelekta zināšanu bāzi. Šī tehnoloģija ļaus miljoniem automobiļu bez autovadītājiem braukt pa ceļiem līdzās automobiļiem ar autovadītājiem. Tā ir daļa no "Nissan" Inteliģentās integrācijas.


Šogad Japānā "Nissan" pirmo reizi vēsturē sāks testus, kuru mērķis ir automobiļu bez autovadītājiem tehnoloģiju attīstīšana komerciālām vajadzībām, tādējādi sperot nākamo soli "Nissan" autonomās vadības tehnoloģiju stratēģijas attīstības virzienā.


"Nissan", sadarbojoties ar Japānas vadošo interneta uzņēmumu "DeNA", sākotnēji koncentrēsies uz testiem, kas būs paredzēti automobiļu bez autovadītājiem tehnoloģiju pilnveidošanai, valsts stratēģiski īpašās zonās Japānā. Nākotnē testi tiks izvērsti, līdz 2020. gadam ietverot arī mobilitātes pakalpojumu tehnoloģijas komerciālu lietojumu Tokijas metropolē.


Papildus "Nissan" autonomās braukšanas stratēģijas attīstīšanai Gosns paziņoja arī par plāniem koncentrēties uz "Nissan" vadošo lomu elektrisko automobiļu segmentā, ko apliecina kopš 2010. gada visā pasaulē pārdoti vairāk nekā 250 000 "Nissan Leaf" elektromobiļi.


Gosns informēja, ka drīzumā tiks laists klajā jaunais "Nissan Leaf". Nākamais pasaulē populārākā elektriskā automobiļa modelis būs aprīkots ar "ProPilot" tehnoloģiju – "Nissan" autonomo vadības tehnoloģiju braukšanai pa ātrgaitas ceļiem ar vienu braukšanas joslu.


Automobiļu ar savienojamības tehnoloģijām jomā, kurās ir apvienotas "Nissan" braukšanas un integrācijas tehnoloģijas, Gosns paziņoja par "Renault-Nissan" alianses turpmāku sadarbību ar "Microsoft", izstrādājot nākamās paaudzes automobiļu savienojamības tehnoloģijas.


Alianses automobiļu savienojamības un mobilitātes pakalpojumu nodaļas vecākais viceprezidents Odži Redzičs demonstrēja, kā "Microsoft" personīgā asistenta tehnoloģija "Cortana" var padarīt braukšanu produktīvāku un vienkāršāku. "Cortana" ir viena no tehnoloģijām, kuru alianse un "Microsoft" izstrādā kopīgiem spēkiem.

Lai atbalstītu politisko vidi un plānošanu, kas nepieciešama šo tehnoloģiju integrēšanai pasaules pilsētās, Gosns paziņoja par jaunu partnerību ar organizāciju – "100 Resilient Cities" (100RC), kuras pirmsākumi ir meklējami "The Rockefeller Foundation" – tā ir starptautiska bezpeļņas organizācija, kuras darbības mērķis ir palīdzēt pilsētām fizisko, sociālo un ekonomisko problēmu risināšanā.


Kopīgiem spēkiem "Nissan" un 100RC palīdzēs pilsētām izstrādāt fundamentālos risinājumus autonomās vadības, elektrisko automobiļu un jauno mobilitātes pakalpojumu ieviešanai. "Nissan" ir pirmais organizācijas 100RC automobiļu nozares partneris.


delfi.lv/auto/zinas/nissan-sola-nodrosinat-nulle-izmesu-un-nulle-bojagajuso-uz-celiem.d?id=48439429

Pievienot komentāru

Atstājiet savu komentāru

Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив